13 günlük bebeğim var normal bir biberon kullanıyorum ancak meme reddi oluşmaya başladı gibi çok hızlı akış olduğu için. Avent almayı düşünüyorum ama 2 numara yani yenidoğan başlığı için çok zor akıyor çocuk mamayı emene kadar yoruluyor uyuyor vs yazmışlar sizce 3-4 numara falan mı almalıyım ? Yenidoğanda kullanan annelerin tecrübelerini dinlemek isterimm