cananca123 Ben antibiyotik kullandım çünkü boğazımda enfeksiton varmış ve 2 haftadır iyileşememiştim hala ara ara öksürüyorum malesef
elftty cananca123 benimde alerjik diyor ilaç önermiyor çocuk doktoru artık bitkisel bişey istedim ya onu kullniyorum geçmedi bir haftadır sinir oldum uyuyamiyorjm