Kızlar saglk ocagndan devit 3 verdiler 1 yasına kadar kullanılcak dediler ama burdan okudugum kadaryla devit 3 de paraben falan varmıs sonra kullanmadım cocuk doktorum ise zincad yazmıstı bana. Onu kullandım her gün 1 ml veriliyor. Bu da aynı 1 yasına kadar kullanılcakmıs. Merak ettigim bu damlayı kullanan varmı 1 yasına kadar mı kullanılıyor? Tadı da biraz kötü yemek istemiyor gibi bebeğim?