Oykmmkrkn benim oğlum 10 yaşında ama yinede yazmak istedim geçen ayaklarım ağrıyor diye topallıyordu çocuk doktoruna götürdüm kalpten ekg istedi bacaklarından ayaklarından röntgen birde detaylı kanına bakıldı periferik yayma yapıldı ben korktum ama doktor öncelikle altta yatan bir rahatsızlık varmı ona bakalım dedi çok şükür hepsi temiz çıktı okulda top oynuyor atlayıp zıplıyor biraz bıraksın atlayıp zıplamayı dedi birde kızarıklık,şişlik,ateş olursa getirin dedi öyle bişey yok şükür