Defnemmm1133 Merhaba sevgili anneler baby plus kanguru almayı düşünüyorum kullananlar bilgi verebilir mi acaba?
Ebruea Defnemmm1133 çok sağlam birşeye benzemiyor. Benim oğlum ne yazık ki kucağa alıştgndan ve bir noktadan sonra kollarım ağrıdığından evde kullanmak için aldım.
Deletedmom139 Defnemmm1133 idareten alıcaksan 2.el al daha iyi omuzlarından aşagıya sarkıyor öne doğru eğilip kalıyorum be bacak kısmı bebeğimin bacağını kesiyor bende evde kullanmak için eşim alıp gelmiş 2 kere falan kullandım kaldırdım memnun kalmadım ama e bebekten deneyerek duruma göre bakarsınız yine
Defnemmm1133 Ema Kullanışlı değil mi yani bende bel fıtığı var o yüzden uzun süre kullanabileceğimi sanmıyorum şu an 4.5 aylık bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor idareten bir şey alayım dedim ama memnun kalmadıktan sonra bir anlamı yok tabi
Ema Defnemmm1133 sağlam durmuyor bi kere elimlede bi taraftan tutuyorum kanguruya koyacağıma kucakta taşımak daha mantıklı bide benim oğlum ayına göre kilosu fazla max kullanım kilosunu aştık o yüzden çok kullanmadan kaldırdım
[silindi] Defnemmm1133 ben kullanıyorum oğlum 8 aylık memnunum avmye yada sahile gittiğimizde rahat 1 saat duruyor görünürde pek kaliteli durmuyor ama kullanışlı 1 yaşına kadar kullanıcam
Defnemmm1133 Ebruea Ben de onun için almak istiyorum bırakıp hiç bir şey yapamıyorum gündüz uykusu da çok kısa zaten