Kızım 10 buçuk aylık. 3 aydır diş döneminde. BAya şiştiler ama patlamıyorlar. Ondan mıdır bilmem çok iştahsız. Artık yoruldum. Çabalıyorum uğraşıyorum sadece sabah biraz yumurta yiyor taaa akşama kadar bişey yemiyor ağzını kapatıyor kaşığı uzatınca. Akşamlarıda ya çorba ya da kaşık mama yiyor.
Napcam kaldım öyle. Ne zaman iştahı yerine gelir ? Diş patlayınca mı ?