Kızlar doğum yapalı 22 gün oldu altta dikişlerim hala atmadı hamilelikte saçlarımı boyayamadım ve beyazım çok saçlarım da kızıl dı çok rahatsız oluyordum 4 renk kaldı saçlarım şuan saçlarımı boyasam kızıl boya aktıgı için acaba mikrop kaparmıyım ayrıca emziriyorum da ama hamilelikte doktorum boyayabilirsin demişti ben boyamadım yine hamilelikte boyanıyorsa emzirirken de sorun olmaz heralde var mı doğum sonrası hemen saçını boyayan