İkizlerim 1 ay küvezde kaldılar sağıp sütümü götürdüm ve evde de 1,5 ay kadar emzirebildim ve suan ikizlerim 9 aylık oldular emzirmeyı bıraktığım halde sütüm gelıyor ama göğüsümü sıkınca bu durumu yaşayan var mı normal mı bi soylenım duydum sütten kesınce 1 ay içinde biter diye ama normal diye düşünüyorum fakat aklıma sokanlar olduğu için sormak istiyorum yaşayan var mı?