yelizileri Pstörize sütü activıa ile yoğurt mayalayacagım ama actıvıaların meyvelisiyle de oluyormu deneyenler varmı
ayisit yelizileri meyveliden yapmayın sade mayalayıp kendiniz meyve koyun bence. İçerisinde illaki koruyucu bir şeyler vardır meyvelide.
yelizileri aaryamom Sadelerle mayalıyorum ama tuturamıyorum biraz sıvıı kalıyo siz nasıl mayalıyorsunuz