mom97X bunlardan aldım 9.ayında ama fazla kullanamadık öok çabuk koku yapıyor ve kararıyor onun yerine bebedor kullanmıştım o ayda 1 yıl kullandı kızım taş gibiydi sonra ml olarak azdı diye değiştirdik daha da giderdi cam aldım 2 yaşında onunla içiyor