aysemelekkkk Dmt-01 bende adliyede sözleşmeli personelim bazıları sözleşmeli personellerin ücretsiz izin hakkı yok diyor doğru mu
Dmt-01 aysemelekkkk Bende ilk atamam olduğunda öyle söylenildi ama sonra araştırdık sözleşmeli olarak hastaneye atananlar bile kullanmış ücretsiz izin hakkını.Zaten sözleşmelilerde memur sonuçta memurların ne hakkı varsa hepsine sahipler ayrım yok