Kızlar merhaba daha önce kızımın kilosu ile ilgili konu açmıştım belki hatırlayanlar vardir.Kizim 2.ayında sadece 200gr almıştı ben mama takviyesine başladım 4.200den 1.5 haftada 4.645e çıktı meme+mama olarak gidiyorum şuan 3 ayına 7 gün kaldı
Bugün doktor bu kilosuna az yaşıtlarından geri seyreder en az 5,5 6 kilo olması lazım çok küçük kalmış dedi 1 kilo eksik kalmış persentil tablosuna göre böyle deyince taktım kafaya ama ben mama ile zaten iyi bir kilo aldırdım onu dikkate almadı bile😓 var mı aranızda böyle sorun yaşayıp normal kilosuna getiren yani kimi doktor normal diyo kimiside böyle korkutuyo ben anlamadım kimi dinlicez bana yazar mısınız neler yaptınız 😔