O kadar bunaldımki bugün kendimde rahatsızım 3 gündür iyice alt üst oldum, bebeğimin gündüz uykuları hep problemliydi ama son 1 aydır daha da problemli hale geldi şuan 8.5 aylık sabah 6 da uyandı mesela sadece yarım saat uyudu bugün nasıl dayanıyor bilmiyorum uykusu var keyfi de kaçıyor ama uyumuyor. Yalnızca memede uyuyor sallayarak uyurdu onu da 1.5 aydan beri reddiyor asla uyumuyor bu şekilde. Gündüz uykuları çok kötü 1 saati zaten geçmiyordu gittikçe azaldı. Günü geçirmemiz zaten çok zor oluyor evde iyice her şeyden sıkıldı. Hasta olmadan dışarı çıkarıyordum 1 saat ama evde yine aynıyız. Herşeyden sıkıldı evde. Bu atak mı ne geçer mi düzelen var mı bu böyle mi gidecek hep?