elfss Hanımlar merhaba çok sütüm olmamasına rağmen gögsümden gün içinde belli aralıklarla süt akıyor onun için göğüs kalkanı aldım sürekli takmak zor oluyor ne kadar böyle gidecek bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı
naz2911 elfss Bebeğin ne kadarlık kuzu benim 5 aylık hala akar kalkan değil ama göğüs pedi kullanıyorum yıkanabilir olanlardan daha konforlu rahat geliyor
aslymom elfss yeni doğumsa 8. Aya kadar devam ediyor her gün göğüs pedi takıyordum bende o zamanlar çok sordum kimse bişey demedi 😁 benim öyle oldu 8. Ayda akmalar kesildi
elfss naz2911 2 aylık bebeğim. İlk zamanlar gögsüm yara oldu gögüs pedi kullanıyordum yaratı tetikledi diye bıraktım ama yıkanabilir denenebilir nereden aldınız
gozz1 Benim bebeğim 4 aylık hala benim de akıyor uzun süre emzirmediğim zaman. Gümüş kapak ve göğüs pedi kullanıyorum ben de. Ne kadar daha devam eder hiçbir fikrim yok🤷🏻♀️
naz2911 elfss e bebekten almıştım çok konforlu yumuşacık çok göğüs yaram olmuştu bana çok yardımcı oldu o dönemde. Atılabilir petler çok kötü