Anneler merhaba bebeğim 6ay 2 günlük yaklaşık 4-5 gündür uykuya geçeği sırada ağlama kriZi geçiriyor resmen dalamıyor bir türlü çok uykusu var belli gözleri kapalı bağırıyo öncesinde hiç böyle yapmazdı bazen direndiği olurdu ama bu epey farklı bu durumu yaşayan anneler var mı aranızda ? Sebebi ne olabilir siZce fikri olan varsa yazın lütfen teşekkürler şimdiden 🌸