Bebeğim 1 yaşında 8 aylıkken sma mamaya başladık ama ölçüyü bir türlü arttıramadım hep iki ya da 3 ölçek içiyor 4 ya da 5 yapınca hep kalıyor maması sma comfort kullanıyorum mamayı değiştirmek istiyorum bebeğinizin severek içtiği tadı güzel olan mama öneriniz var mı