kardelen2 Kızlar kızım da reflü var Dr. Aptamilar yazdı nasıl kullanıldığını bilmiyorum ekstra normal Aptamil de mi almam gerekiyor bilen biri varsa bana yazabilir mi kızım şu an uyuyor mamam da bitti uyanmadan gidip alayım