barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar. Rahatsızlığımdan dolayı mr tomografi çekildim. Süt sağma makinemi de vermiştim. Normal kendim nasıl sağım yapabilirim? Yardımcı olur musunuz
naz2911 barisinannesi35 Elinle sağcaksın manuel pompan da yoksa mecbur koltuk altından göğüs ucuna kadar ilk baş masaj yap ki süt akışın olsun sonra göğüs ucunun kenarlarından bastır
denizalismom barisinannesi35 elinize sağabilrsiniz ama zor oluyor makine olsa daha iyi olur tam boşaltma yapar
pinar066 barisinannesi35 bence eczaneden manuel plastik küçük pompalar var çok uygun fiyatı onlardan alın elle salmaz
seyma51 İmkanınız varsa makineyi geri alın elinizle sağım yapmak çok zor. Masaj yapa yapa sağacaksınız ama yanlış yaparsanız ağrı yapar.
barisinannesi35 seyma51 şuan farklı şehirdeyim yani gidip alayım desem 2 saatten fazla sürer. O yüzden mecbur elle yapacağım. Çok teşekkür ederim 🌸🙏
barisinannesi35 denizalismom evet evet makine daha güzel ama şimdi başka şehirdeyim. Çok teşekkür ederim 🌸🙏