babyozuak Annişler 6 günlük anneyim, bebeğimin kakası sarı sıvı şekilde ishal olmuş gibi bu durum normal mi korkmam gerekiyor mu, mama takviyesi yapıyorum ondan kaynaklanıyor olabilir mi
naz2911 babyozuak ishali bez miktarından anlarsın canım ama yenidoğan zaten çok sık dışkılar mesela günlük kaka sayısı atıyorum 6 ise 10 a 12 ye yükseldiyse ishaldir çoğunlukla anne sütüyle besleniyorsa zaten sıvı oluyor kıvamlı bir kaka bekleme
gokcemsfg Biz 37 günlüğüz ilk günler sürekli kakalı bez değiştiriyordum. Az az da değil çoğu dolu dolu. Doktora 4 günlükken kontrole gidince söyledim ishal oldu herhalde diye doktor da yenidoğan günlük 10 kere de kaka yapar korkma dedi