annesinintatlisi 13 ay 10 günlük bebeğim var. Kaşık tutmak istiyor zaten blw yapıyoruz ama kaşığı düzgün tutamıyor diye vermiyorum önüne tabakla bisey koyamıyorum tabağı fırlatıp atıyor bir yerlere. Siz ne zaman kaşık verdiniz bebeğinize nasıl verdiniz?
balli_cilek annesinintatlisi bu 360° dönen kaşıklar var 22 aylığız ondan almıştım ve çok işe yaradı mutlaka tavsiye ederim
Mnli annesinintatlisi tutmadığı sürece hiç düzgün tutamaz ki döke döke öğrenecek kendi istediğinde verdim ben direk biz de blw olarak gittik
obobok annesinintatlisi en başından beri veriyordum. Hatta çift çift almıştım. Bebekler için tutabilecekleri boyutta kasıklar var. Oğlum 28 aylık onunla yiyor. Hatta en don arabalı kaşık çatalını almıstım cok tatlı :)))
denizalismom annesinintatlisi 13,5 aylık yaklaşık 1 aydır çatal kaşık kullanıyor. Tabi döke döke yiyor . Normal bence zamanla alışır .