1 kere kızımın yatağına işedi belki yetişememiştir dedim dün gözümün içine baka baka yorganıma işedi tuttum işemeye hala devam ediyo yorganı kaldırdım yıkayıp 2dir de kızımın çadırının icine yorgan sermistim altına ince ona işedi bunu neden yapıyor sizce kıskanclıktan mı stresten mi büyüdü kilo da aldı biraz yani çişini tutabiliyordur diye düşünüyorum bilerek mi işiyor ya da dün o yüzden yanımıza alamadım gece yine işer diye ayaklarını yıkıyim dedim kollarımı çizdi tırnaklarını kestirdiğimiz halde ben anlamadım bi kere de tam annemin halısına işemiş normalde yapmazdı bunun icin veterinere götürmem gerekir mi ki