Bu kiloyu sadece anne sütüyle aldıysa hiçbir sorun yoktur bir aydır mama kullanıyorsunuz zaten bundan sonra kilo alımları düşüyor iyice hareketlenmeye başlıyorlar benim kızım daha küçük doğduğu halde her ay 1,5 kilo alıyordu ne zaman sütüm azaldı kilo alımı düştü