ronnie korkma annesi tabi ilk olunca insan çok panikliyor bizde öyle apar topar doktora randevu alıp koşmuştuk zıbınına falan kan bulaşıyordu hep dediğim gibi zamanla şükür geçti hatta göbeği fıtıkta oldu bizimkinin öyle ıkınıyordu falan ama doktorumuz 2 yaşına kadar kendiliğinden geçebiliyor dedi gerçekten 4. Ayda falan tamamen geçmişti fıtığı 🥰 siz yine de bi doktorunuza görünün içiniz rahat eder ama kayısı ve üzüm hoşafı gerçekten çok iyi geliyor onun sayesinde 2,5 aylıkken gaz damlasını bıraktık biz ☺️