karanfil61 Kızlar eltim 17 haftalık hamile ikili tarama yaptırdı bugün sonuçları göstermiş hormonların yüksek çıkmış başlikta belirttiğim gibi elitim kendimi çok kötü hissediyor kızlar do sendrom riksi varmı yokmu kızlar başımızdan geçen varmı
bisenakillisinzaten karanfil61 bu sadece tarama testidir tanı testi değildir. Riskini sadece doktor bilir. Eğer bı risk varsa amniyosentez önerir eğer anne onu istemezse fetal DNA yaptırmasını önerir