Düzeldimi benim kide aynı sizim dediğiniz aylarda başladık devam ediyoruz hiç bişey yemiyor tek bildiği emmek çok zorlandığımda mama veriyorum ama ek gıda asla yeniyor blw yapıyorum oyun hamıru gibi oynayıp atıyor veya ağzına götürüyor sonrasında tükürüyor milletin bebesi 4 öğün yiyor bizimkisinde tık yok iyice canım sıkılıyor yeni doğdunda bu kadar çoo emmiyordu karnı aç kalmadığından istemiyorlar diyecem ama içim rahat değil