2 gün önce sünnet dikişli sünnet oldu pipinn ucuna gazlı bezin ipi yapışmıştı suya otuttuk yumuşasın diye ipi çekerken kabuk gibi ucundan soyuldu altı kıpkırmızı kaldı çok agladı bu normal mi normalde çok sakin bir insanımdır ama bu sünnet beni bitirdi 😅buraya kadar okuyan hakkınızı helal edin