Hanımlar bebeğim 3 Ay 7 günlük ve kolik bebek 40 ı çıktıktan sonra eski tip tahta beşikte yatırmaya başladım işe de yaradı ama sonra hiç bir türlü diğer beşikte olsun atakta sallayarak olsun asla uyuyamıyorum, aşırı ona alıştı sadece onda uyuyor benim gibi olup bu durumdan kurtulabilen varsa yardımcı olur musunuz