11 aylık kızım 1 ay öncesine kadar ne yapsam yerdi şimdi tadına bile bakmadan tükürüyor diliyle itiyor kaşık da istemiyor elle de patates kızartması seviyor vermek istemiyorum ama aç kalmış gibi hissediyorum emiyor da. Uzun süre emzirmedim aç kalırsa yer dedim yine yemedi diş de çıkarıyor bu ara sanki bundan sonra yemeyecekmiş gibi geliyor. Ne yapabilirim sizce sevdiği şeyleri de yapıyorum asla yemiyor artık ne yumurta ne peynir ne zeytin çok severdi