Kızım 4.5 aylık geçen ay kılo alımı dusuktu, bu ay beslenmesını zor da olsa arttırmaya çalışıyorum. Günlük alması gereken mıktarı 24 saate bölerek verıyorum bu da 6 beslenme yapıyor. Soylekı gündüz 4 beslenme yapıyoruz gece 1 de yatıyor, sabah 6 da yıyor uyanınca da 12-1 gıbı yıyor sonra 3 saatte bır beslenme yapıyoruz. 24 saatte toplamda 6 oluyor beslenmesı, gece 1 kere yıyor daha asla yemıyor gecelerı uykusu bölünüyor ağlıyor bır daha uyumuyor. Sizce gece beslenmesını 3-4 saatte bır zorla da olsa devam edeyımmı yoksa zaten 1 günde alması gereken mıktarı aldığı ıcın uykusuna ızın vereyım mı.