Kızımın küçük bisikleti var evin içinde biniyordu bi an pedallara basarak ayakta durmaya çalıştı düştü özel bölgesini gösterdi acıdı diye çok korktum baktım bişey yoktu sonra geçti sakinleşti daha sonra tuvalete görürünce baktım minicik iki damla kanamış utandırmamak için tam bakamadım tahriş mi oldu acaba çok korktum ağlayınca böyle bir durum yaşayan var mı😢