Bebek istiyoruz .aşırı göğüs ağrım oldu .adetten önce .sanki emzirme dönemindeki gibi şiş ağrı oldu .dün de agriliydi .normlde adet olacağım zaman goguslerim ağrımaz .kesin hamile olduğumu düşünmüştüm .negatif çıkınca üzüldüm .geç döllenme olur mu .en son ki ilişkinin üzerinden 2 hafta geçti