prensannesi15 eğer emziriyorsan canım kuru kayısı ve kuru üzümü kaynatıp hoşaf şeklinde tüketmeni tavsiye ederim günde bir kaç kere.. benim bebeğime baya iyi geliyordu kolaylıkla gazını tuvaletini yapıyordu.. 15 günlükken doktorumuz gaz damlası vermişti ben hem gaz damlasını veriyordum hemde hergün o kayısı üzüm hoşafını içiyordum 2,5 aylıkken başka doktorumuzun yanında çok fazla gazını çıkardı ve doktorumuz gaz damlasını kullanma gazını kolay çıkarıyor dedi bende o zamandan beri hiç gaz damlası vermedim