bendenbirtanedahayok Alerji testine giriceği için bexsero 2. Dozu yaklaşık 15-20 gün gecikti koruyuculuğu bozulur mu? Bilgisi olan var mı birde 7.ayda olduk 9. Ayı es geçtik 10.ayda vurdursam uygun olur mu 7-9-21 olarak planlamıştık
kdradaaa bendenbirtanedahayok bizimde aynı sekıl oldu doktora sordum tekrardan takvım planı oluşturmuştu özel aşılar devlet aşıları arasında doktor planlama yapıyor
Lolik bendenbirtanedahayok bir şey olmaz , bizimde bir dozu 1 - 1.5 ay kadar gecikmişti hastalık ve devlet aşılarıyla çakışmıştı diğer dozları da biraz geciktirerek yaptırmıştım. 13. Ay da değilde 14 . Aya doğru gibi mesela