İlk kızıma kullandık baya 3-4 ay kullanmıştır küçüğe de aldım heveslendim hatta gittim iyisini aldım büyük kızıma alamamıştım yakınımız almıştı içimde kaldı diye diye ne hale geldik😁 ama inanın 1 dk durmadı içinde duruyor öyle kenarda 11 aylık yürüyor kendi pekiştirdi ablası 14 aylık falandı tam yürüdüğünde