gokce21 dogdugunda 3. gün kontrolunde sarilik degeri 14 cikti o zamana kadar sutun var dedi diye ebeler emziriyordum ama yokmus veya yetmemis. 3.gun kontrolunde hemen mama basladik 4 5 gun meme mama gitti. 1.hafta kontrolunde mamayi kesti doktorumuz.sonrasi hep emdi.