AselMeva Mama veriyorsanız birden kesmemeniz gerekir.Yavaş yavaş azaltarak kesmeniz lazımdı.Birden kesdiyseniz de kilo alımı düşmüştür.Aynı hatayı bende yapmıştım.Kilosu azalmıştı.Sütünüz artar, siz dinlenin kendinize iyi bakın sütüm yok diye aklınıza takmayın.Sağılan süt hiçbir zaman göğüsteki süt miktarını göstermez.Göğsünüzde daha fazla süt vardır.Bebek emdikçe üstünüz artar.Bebeğinizi iyi takip edin gözlemleyin