Kızlar bebeğim doğduğundan beri ağır kolik kullanmadığımız gaz damlası kalmadı hepsini denedik hiçbiri çözüm olmadı bizim tek çözüm yolumuz hamak oldu odamıza hamak kurduk kızım bir tek onda sakinleşmiyor 🤗 gece uykularımızda düzene girdi çok şükür aynı saatte hamağa yatıp kolik bebek müziklerini açıyorum gece uykusuna dalıyor 🙏🏻 Gündüzleri de 2-3 saat uyuyor en azından bu arada haftaya 3 aylık olacaz tamamen geçmedi ama ilk aylara göre daha iyiyiz daha düzene girdik ☺️ Bu arada iyi ki kolik annesiyim diyorum annelik çok zor hele kolik annesi olmak çok daha zor bu yüzden sabrım iki katı arttı diyebilirim herşey için çok şükrediyorum 🙏🏻 Her sabah kalktığımda kızıma bakıp iyi ki seni doğurmuşum diyorum iyi ki iyi ki 😍 biraz uzun oldu galiba. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 💁♀️