zkdrr Bebeğim 14 günlük doktor randevum vardı kalbinde ufak delik olduğunu söyledi böyle bişey yaşayan var mı tedirginim
cLearQueen zkdrr evet ben. Cok korkmustum ama bebek kilo aldikca kapandi. Bunu yakin cevremle paylasinca cogu kisinin ayni durumda oldugunu duymustum. Sen de rahat ol yuzde 90 masum olup kapaniyorlar
gzmm4738485 zkdrr benim bebeğimde de olmuştu korkacak bir durum değil demişti doktor kapanır 6 aylık olunca falan demişti
ayseayliz zkdrr Benımde eltimin kızı ilk doğduğunda kalbinde üfürüm, delik var dediler apar topar başka hastaneye sevk ettiler falan ama bir sıkıntı çıkmadı ve normal bir durummuş büyüdükçe düzelir demişler şuan 5 yaşında ve hiç bir sorunu yok çok şükür
emiyomu zkdrr hiç korkma benim bebeğimmde de vardı. Kontrole gittik dört tane delik var dedi bir tanesi kapanmış. Altı aylıkken tekrar gittik iki tanesi daha kapanmış bir tane var o da tehlikeli değil dedi. Tekrar gideceğiz. Çoğu Çocukta oluyormuş
karpuz_ zkdrr benim bebeğimde de var masum üfürüm kendisi geçecek dedi kardiyoloji doktoru okul çağında tekrar getirmemi söyledi