egeniinnannesi Kakasında parçacıklar oluyor nedenini anlayamadım internette normal diyor. Anne sütü+ mama alıyor. Sizinde böyle mi acaba. Kakası resmen sadece parçacıklardan oluşmuş korktum açıkçası
aslananne27 egeniinnannesi benımde bebeğimin kakası öyle 20 günlük sarı hardal renginde kakası ama içinde parcacıklar da var normal bence anne sütü ve mama alıyor