Allah aşkına tetagil, dentol falan hicbirinin bi faydasi yok mama sandalyesinde oturup de 5 dakika ek gida bile yemiyor sadece kucakta ne uyuyor ne bi sey surekli mizmiz ne kullanacagimi sasirdim sadece yanima yatirirsam uyuyor mamayi bile duzgun icmiyor surekli biberonu issiriyor. Sulu dis kasiyici falan ne varsa aldim yok. ne yapabilirim zeytinyag karanfil falan hepsini denerim yani hepsi 1 dakikadan fazla fayda etmiyor. Baska post actim yukari cikmadi bu yukari ciksin lutfen