Aysegul___ Merhaba Kızlar, Yeni taşınıyorum ve Altyapı ve şebeke hiç yok giriş katta ev sizce ne yapmam lazım gerekli her yeri aradım , altyapı sorunu 2 yıl da sürebilir 1 gün de dedi , çok pahalı olmayan çözümleriniz var mı ?