Merhaba anneler bebeğim 9 aylık doğduğundan beri saçına seba med, vücuduna uni baby dalin vs. Deterjan olarak dalin sıvı sabun, yağ olarak banyodan sonra dalinin yağıyla masaj yapıyordum fakat son 2 aydır bebeğimin yanaklarında sivilce gibi bir sürü şey cıktı kıpkırmızı oldu yanakları. Doktorumuz saçına ve vücuduna seba med, deterjanı hacı şakir granül ve yağ olarakta bi losyon verdi onunla masaj yapmaya başladım, yanaklarına da hipokort kortizonlu krem verdi 5 gün kullan diye. Hepsini yaptım ama geçmiyo yanakları. Yiyeceklerini kestim yavaş yavaş değişiklik yaptım beslenmesinde ama geçmedi bi türlü daha ne yapabilirim önerisi olan var mı ya. Bebeğimin yanaklarını öyle gördükçe içim gidiyo kimseye öptürmüyorum bende öpmüyodum içim gidiyo nolur önerisi olan yazsın