Merhaba. 15 Nisanda normal doğum yaptım. 1 hafta sonra kontrole gittiğimde dikişlerimin attığını ve tekrar atılması gerektiğini söyledi doktorum. Enfeksiyon değerimde 75ti antibiyotik tedavisine başlandı ve dikişler yeniden atıldı. 1 hafta içerisinde tekrardan dikişlerimin bir kısmı attı. Birkaç doktora danıştım enfeksiyon olduğu için dikişlerin tutmayacağını kendi kaynaması gerektiğini söylediler bazıları da tekrar dikiş atılması gerektiğini. Böyle bir durum yaşayıp dikişleri kendiliğinden kaynayanlar var mı ?