Oğlum şuan 2.5 yaşında. Tam 3 yaşındayken ben işe başlamak istiyorum. Oğlumu mecbur kreşe vericem. Kayınvalidem de var ama hep o baksın istemiyorum.
Evimizin caddesinde kreş var. Orayla görüştüm.
Sabah kahvaltı ettirip bırakacak, akşam 5 gibi alacak.
Tam günde verebilirim ama çocuk sıkılır, kıyamadım, en azından babanne kreş olsun dedim.
Şimdi 5 ay yine oraya verip ben alıştırcam, eylülde de işe gidicem. Oğlum da yokluğumu çok anlamaz en azından. Ama içim çok buruk. Yapabilir miyim. O kreşteyken, bensizken çalışabilir miyim.
Şeytan diyor hiç işe gitme oğluna kendin bak ama anca bu kadar dayandım. Herşeyden sıktım çocuğumu kendim büyütmek için. Artık Yapmamız gereken şeyler var tek maaşla olmuyor.
Deneyimli annelerimden destek mesajları bekliyorum ❤️