Hanımlar sezeryan kesisinin orda tüy çıkmış var yani orayı nasıl temizliyorsunuz tüy dökücü krem sürsem birsey olurmu kesi ye bilgisi olan varmi 3 bucuk ay önce doğum yaptım bi kac gun sonra 4 ay olacak işte iyileşti soracak olan olur diye söylüyorum 😇