Ysmnyasmn 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim üstüne görmüşüm arkadaşlar 250 çıkan beta bu gün 183 çıktı gerizekali bi doktor var bulunduğum yerde ona denk geldim şunun neyi var dedi sekreterine beta 183 çıktı düşük yapıyo çık dişari pazartesi gel dedi
3kedili2bebekli Ysmnyasmn üzgünüm ama evet yüksek ihtimal düşük oluyor değerin düşmemesi veya sabit kalmamasi en az yüzde 60 artış göstermesi gerekiyordu 🥺