tuncalkn hayatımda yaptığım en büyük hata desem yeri 🤣 aldım 1-2 sefer kullandım daha da gün yüzü görmedi dolaptan çıkıp🤣porselen en güzeli mükemmeli misi 🤣🤣 ne koku ne şeysi hiç bi sorun olmuyor 🤣 ha eline vermediğiniz sürece versen de yüksek bir yerde olmadığı sürece 🤣bide o mama kaşıklarıyla yiyemedi kaldı ki yese bile o yiyecek o kaşıktan bir türlü tamamen çıkamadı hep yarısı kaşıkta kaldı neden anlamadığım bir şekilde 🤣