Kızlar anneme Hadiye alacağım ama daha doğru kendim kullanacağım çünkü ailemle yaşıyorum her neyse buhar makinelerine baktım bazıları pahalı bazıları uygun 7 bin TL anca para çıkar o yüzden uygun fiyatlı güzel memnun kaldığınız marka var mı siz ne kullanıyorsunuz