anneyimmmben Bu zamana kadar yoktu. Şimdilerde yanagını falan ellediğimde sert geliyor yani kurumuş oldugu belli. Yoksa bebek yanagı yumuşacık olması lazım. Her gün yıkıyorum şampuanlıyorum galiba o yapıyormuş. Her gün şampuanlamayı bıraksam düzelir mi cildi
[silindi] anneyimmmben evet her gün şampuanlamak iyi değil. Ben de bebeğimi her gün yıkıyorum ama şampuanı sadece bez bölgesini yıkamakta kullanıyorum. Saçlarına ve vücuduna sadece pazar günleri şampuan sürüyorum. Tabi her duştan sonra da iyice nemlendirmek gerekiyor.
anneyimmmben denizalismom ne önerirsiniz? Mustele öneriyorlar ama o egzama kremi değil mi yani çocugun vucudu kreme alışsın istemiyorum kötü durumda değil minik kuruluk var sadece
anneyimmmben [silindi] vucuduna bebek yagı sürüyodum dogdugundan bu yana ama yüzüne bişey sürmüyorum zaten son zamanlar farkettim birwz kuruluğu belki duşu azaltır şampuanı azaltırsam geçer yüzüde