uykusuzanne__ Dedektifgadget oğlum 3 yaşında kızım 20 aylık dün eltim gile gittik orda nazar değdi galiba kızım hiç uyumadı
Minigim38 Dedektifgadget veriyorum o çılgın pozu, dolarları eurolari saç saç😆😆bebeğime yazlık kıyafet almaya (batmaya) gideceğim bugün 🤣
allwrite [silindi] böyle zamanlarda Metallica - For Whom the Bell Tolls ve Marilyn Manson - Killing Strangers dinlemek bana terapi gibi geliyor.😅
[silindi] allwrite metallica hiç eskimeyecek ya fade to black’e taktım ben de bu aralar yine yeniden 😅 ergenliğimde nu metal çok severdim linkin park, korn vs. Son zamanlarda falling in reverse diye bir grup keşfettim benzer, ona taktım kafayı
[silindi] [silindi] ya oğluşumun doğumunda ne şarkı açalım diye sordular aklıma ilk Linkin Park geldi 🙃 in the end eşliğinde dünyaya geldi yavrum 🌸
allwrite [silindi] hepsini dinleyeceğim.😊 metal/rock insanı değilim aslında ama dediğiniz gibi bazen yüksek seste metal dinlemek insanda haykırma etkisi oluşturuyor, iyi geliyor.🙂↔️
sumeyyesinanaras Dedektifgadget KIRMIZI BALIK😂 geceden beri kırmızı balık akşama kadar devam. Şarkı dinlemeyeli uzun süre oldu benim şarkım kırmızı balık 😂🐠